Aktywacja usługi
Jeśli przy próbie logowania otrzymujesz komunikat Usługa niekatywna to znaczy, że Twoje hasło jest poprawne, a ze względów bezpieczeństwa wymagamy jednorazowego potwierdzenia, że numer telefonu należy do firmy.
Wyślij SMS o treści FIRMA NRNIP (np. FIRMA 123456789) , pod numer Serwisu SMS (609 808 404).
Po pozytywnej weryfikacji w ciągu 1 minuty otrzymasz potwierdzenie aktywacji i możliwość zalogowania.
Nie trzeba ponownie wysyłać hasła jeśli od otrzymania ostatniego nie minęła 1 godzina.
Instrukcja logowania i zmiany hasła
-
W celu uzyskania dostępu do Portalu KlientEFL, wyślij SMS pod numer Serwisu SMS (609 808 404 ) o treści HASŁO lub PWD. SMS musi zostać wysłany z telefonu komórkowego, który został podany w umowie leasingu, do świadczenia usługi Portal KlientEFL.

-
W ciągu kilku minut otrzymasz SMS-em zwrotnym nowe hasło dostępowe do Portalu KlientEFL. Nowe hasło jest ważne tylko 1 godzinę od daty jego wygenerowania.

-
Następnie wpisując numer telefonu komórkowego oraz hasło z SMS-a, zaloguj się na Portalu https://klient.efl.com.pl/

-
W celu ustawienia własnego hasła należy po zalogowaniu na Portal, wejść w „Ustawienia konta”

-
Następnie wybierz „Zmiana hasła”

-
Na ekranie zmiany hasła, wpisz odpowiednio:
- Bieżące hasło – hasło, które zostało wysłane SMS-em
- Nowe hasło – Twoje nowe hasło, ważne rok.
- Potwierdź nowe hasło – wpisz ponownie „Nowe hasło”

-
Kliknij w przycisk „Zmień”. Od tej pory Twoje nowe hasło nie wygasa po godzinie.
Powrót