Instrukcja logowania i zmiany hasła

  1. W celu uzyskania dostępu do Portalu KlientEFL, wyślij pod numer 609 808 404 SMS o treści HASŁO lub PWD. SMS musi zostać wysłany z telefonu komórkowego, który został podany w umowie leasingu, do świadczenia usługi Portal KlientEFL.

  2. W ciągu kilku minut otrzymasz SMS-em zwrotnym nowe hasło dostępowe do Portalu KlientEFL. Nowe hasło jest ważne tylko przez 30 dni od daty jego wygenerowania.

  3. Następnie wpisując numer telefonu komórkowego oraz hasło z SMS-a, zaloguj się na Portalu https://klient.efl.com.pl/

  4. W celu ustawienia własnego hasła należy po zalogowaniu na Portal, wejść w „Ustawienia konta”

  5. Następnie wybierz „Zmiana hasła”

  6. Na ekranie zmiany hasła, wpisz odpowiednio:

    1. Bieżące hasło – hasło, które zostało wysłane SMS-em
    2. Nowe hasło – Twoje nowe hasło, którego ważność jest bezterminowe
    3. Potwierdź nowe hasło – wpisz ponownie „Nowe hasło”
  7. Kliknij w przycisk „Zmień”. Od tej pory Twoje nowo ustanowione hasło nie trzeba będzie zmieniać co miesiąc. Jest ono ważne bezterminowo.



Powrót