Pliki cookies
Serwis używa plików cookies do zapisywania niezbędnych danych w celu prawidłowego działania usługi Portal KlientEFL (do komunikacji z systemami EFL) oraz pozyskiwania danych statystycznych o ruchu użytkowników wewnątrz Serwisu zgodnie z obowiązującymi w sieci www standardami w celu usprawniania jego funkcjonowania. Dane te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Sprawdź opcje dotyczące cookies w Twojej przeglądarce internetowej aby zmienić ustawienia lub przeglądać i usuwać zapisane dane. Usunięcie plików cookies lub zmiana ustawień ich przechowywania może się wiązać z utrudnieniami w korzystaniu z Serwisu.
Serwis używa zapisu plików w Twoim urządzeniu w celu poprawnego działania. Rozumiem, wyłącz informację Bezpieczeństwo i prywatność
Portal KlientEFL
Portal KlientEFL

Aktywacja usługi

Jeśli przy próbie logowania otrzymujesz komunikat Usługa niekatywna to znaczy, że Twoje hasło jest poprawne, a ze względów bezpieczeństwa wymagamy jednorazowego potwierdzenia, że numer telefonu należy do firmy.

Wyślij SMS o treści FIRMA NRNIP (np. FIRMA 123456789) , pod numer Serwisu SMS (609 808 404).
Po pozytywnej weryfikacji w ciągu 1 minuty otrzymasz potwierdzenie aktywacji i możliwość zalogowania.

Nie trzeba ponownie wysyłać hasła jeśli od otrzymania ostatniego nie minęła 1 godzina.

Instrukcja logowania i zmiany hasła

  1. W celu uzyskania dostępu do Portalu KlientEFL, wyślij SMS pod numer Serwisu SMS (609 808 404 ) o treści HASŁO lub PWD. SMS musi zostać wysłany z telefonu komórkowego, który został podany w umowie leasingu, do świadczenia usługi Portal KlientEFL.

  2. W ciągu kilku minut otrzymasz SMS-em zwrotnym nowe hasło dostępowe do Portalu KlientEFL. Nowe hasło jest ważne tylko 1 godzinę od daty jego wygenerowania.

  3. Następnie wpisując numer telefonu komórkowego oraz hasło z SMS-a, zaloguj się na Portalu https://klient.efl.com.pl/

  4. W celu ustawienia własnego hasła należy po zalogowaniu na Portal, wejść w „Ustawienia konta”

  5. Następnie wybierz „Zmiana hasła”

  6. Na ekranie zmiany hasła, wpisz odpowiednio:

    1. Bieżące hasło – hasło, które zostało wysłane SMS-em
    2. Nowe hasło – Twoje nowe hasło, ważne rok.
    3. Potwierdź nowe hasło – wpisz ponownie „Nowe hasło”
  7. Kliknij w przycisk „Zmień”. Od tej pory Twoje nowe hasło nie wygasa po godzinie.



Powrót
Serwis używa zapisu plików w Twoim urządzeniu w celu poprawnego działania.
Pliki cookies
X
Serwis używa plików cookies do zapisywania niezbędnych danych w celu prawidłowego działania usługi Portal KlientEFL (do komunikacji z systemami EFL) oraz pozyskiwania danych statystycznych o ruchu użytkowników wewnątrz Serwisu zgodnie z obowiązującymi w sieci www standardami w celu usprawniania jego funkcjonowania. Dane te mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki internetowej. Sprawdź opcje dotyczące cookies w Twojej przeglądarce internetowej aby zmienić ustawienia lub przeglądać i usuwać zapisane dane. Usunięcie plików cookies lub zmiana ustawień ich przechowywania może się wiązać z utrudnieniami w korzystaniu z Serwisu.
Rozumiem, wyłącz informację
Bezpieczeństwo i prywatność