Tymczasowe utrudnienia w komunikacji SMS
Zanotowaliśmy tymczasowe problemy w komunikacji z operatorem. Wysyłanie i odbieraniu wiadomości SMS , w tym hasła do Portalu są obecnie niedostępne. Prosimy o tymczasowe wstrzymanie się z wysłaniem wiadomości. Pracujemy nad rozwiązaniem .
Przepraszamy za utrudnienia.
Tymczasowe utrudnienia przy zgłaszaniu wniosków
Zanotowaliśmy tymczasowe problemy podczas rejestracji wniosków - możliwy jest brak rejestracji wysłanego wniosku po naszej stronie. Prosimy wiec o tymczasowe wstrzymanie się z wysłaniem wniosku do czasu zniknięcia tego komunikatu. Pracujemy nad rozwiązaniem .
Przepraszamy za utrudnienia.
Tymczasowe utrudnienia pobieraniu faktur elektronicznych
Zanotowaliśmy tymczasowe problemy w dostępie do niektórych plików eFaktur z dniem wystawienia od 21 stycznia. Pracujemy nad rozwiązaniem .Prosimy spróbować później.
Przepraszamy za utrudnienia.
Przerwa serwisowa w weekend
Od soboty, godz.18.00 do poniedziałku, do godziny 8.00, planujemy modernizację systemu. Portal w tych godzinach nie będzie dostępny.
Prowadzimy prace związane z zapewnieniem bezawaryjnej pracy i przygotowaniem do dalszego zwiększania dostępności.
Przepraszamy za utrudnienia.
Inwentaryzacja 2017. Ostatnie dni na potwierdzenie.
Trwa proces potwierdzania sald rozrachunków z Kontrahentami oraz weryfikację powierzonych składników majątkowych wg stanu na dzień 31 października 2017r.
Można to zrobić szybko przez Portal jednym kliknięciem.
Gotowość dokumentów do weryfikacji dla Państwa potwierdza powiadomienie email / sms.
Więcej i inwentaryzacji na www.efl.pl/inwentaryzacja
Niedostępność Telefonicznej Obsługi Klienta
Informujemy, że dzisiaj 7 października w godz. 13.00 - 17.00 Dział Telefonicznej Obsługi Klienta będzie nieczynny.
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego od wtorku 8 października od godziny 8:00. Portal dostępny jest bez zmian.
Przepraszamy za utrudnienia.
Zwiększamy bezpieczeństwo. Nowa siła haseł.
Od 27 października od haseł osobistych do Portalu będziemy wymagamy większego stopnia złożoności. Hasło powinno składać się z minimum 8 znaków, w tym co najmniej 3 z 4 znaków: wielka litera, mała litera, cyfra, znak specjalny (np. ! ,?, &).
Po zalogowaniu mniej bezpiecznym hasłem poprosimy o zmianę.
Zmiana siły hasła utrudni niepowołanym osobom i złośliwym programom dostanie się do danych przez Portal.
Więcej na Bezpieczeństwo i prywatność
Zwiększamy bezpieczeństwo. Hasło tymczasowe ważne 1 godzinę.
Od 25 listopada dla nowych użytkowników wymagamy autoryzacji nr telefonu. Skracamy też czas ważności haseł.
Zmiany utrudnią niepowołanym osobom dostęp do danych przez Portal. Więcej na Bezpieczeństwo i prywatność
Zapraszamy do zapoznania się z nowym Regulaminem użytkowania
Portalu.
Nowe funkcjonalności Portalu i zmiany w Regulaminie!
Informujemy, że wychodząc naprzeciw Państwa potrzebom, doskonalimy Portal dodając nowe i przydatne funkcjonalności:
- Zakładka Oferty specjalne to miejsce, gdzie mogą Państwo odnaleźć i skorzystać z dedykowanych ofert promocyjnych zarówno naszych, jak i naszych Partnerów
- Wydłużamy czas korzystania z Portalu do 90 dni po zakończeniu umowy!
- Łatwiejsza treść SMS do generowania hasła SMS o treści HASLO (bez znaczenia wielkosc znakow)
Więcej o zmianach na www.efl.pl
Zapraszamy do zapoznania się z nowym Regulaminem użytkowania
Portalu i śledzenia kolejnych nowości, które niebawem pojawią się na Portalu.
eFaktura
To wygodna, bezpieczna i szybka faktura elektroniczna, udostępniana bez opłat poprzez Portal.
- wygoda fakturę odbierzesz z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu
- szybkość pewniejsza niż list
- bezpieczeństwo zabezpieczona elektronicznym podpisem gwarantującym autentyczność
- środowisko chroniąc je masz lepszą jakość życia
eFakturę uruchomisz na Portalu. Więcej na www.efl.pl/eFaktura
Centrum Likwidacji Szkód EFL
Kompleksowa obsługa szkody na leasingowanym pojeździe.
- naprawa bez kosztów VAT
- auto zastępcze gratis
- bez zbędnych formalności
- monitoring przebiegu naprawy
- bezgotówkowe rozliczenie
Teraz dostępna aplikacja mobilna EFL Assistance ułatwiająca zgłoszenie i monitoring zgłoszenia.
Połącz teraz z obsługą szkód
71 769 31 31
Więcej na www.efl.plwww.efl.pl
Karta paliwowa
Wygodny sposób na bezgotówkowe tankowanie do wysokości przyznanego limitu.
- jedna faktura zbiorcza na miesiąc
- dostęp online do transakcji
- bez gotówki w podróży
Kartę do pojazdów w leasingu uruchomisz przez Portal. Więcej na www.efl.pl/karta-paliwowa
Portal
KlientEFL mobilny!
Ciągle
pracujemy nad ulepszaniem Portalu. Z Portalu można korzystać teraz wygodniej na
urządzeniach mobilnych. Tam gdzie jesteś.
Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom nie
trzeba instalować dodatków - zawartość dostosuje się do szerokości ekranu
tableta czy telefonu.
Pokazywane są najczęściej potrzebne dane. Szczegóły
rozwijane są po dotknięciu przycisków lub tabel.
Zapraszamy już
dzisiaj.
Więcej na www.efl.pl/klientEFL
Witamy w internetowym Biurze Obsługi Klienta EFL.
Zobacz jak uruchomić usługę
Portal KlientEFLJak się logować?
Aby się zalogować wpisz numer telefonu podany w umowie oraz hasło i naciśnij przycisk "Zaloguj". Jak otrzymać hasło?
Zapraszamy do skorzystania z usługi Portal KlientEFL, która pozwoli Ci poznać możliwości jakie daje internetowy dostęp do obsługi umów leasingowych.
Zobacz jak prosto zarządzać swoimi umowami, pobierać eFaktury, kontrolować płatności, składać wnioski oraz kontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Pełen komfort 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
Sprawdź jak to działa
Kliknij link: Wersja demonstracyjna
Uwaga: Wszystkie dane prezentowane w serwisie demonstracyjnym są fikcyjne.